Adam Wesołowski, „Industrially”

 

Silver concerto na klawesyn, orkiestrę smyczkową i dźwięki Zabytkowej Kopalni Srebra 
https://www.youtube.com/watch?v=4FJ7rq76gKI

 

Wykonawcy:

Aleksandra Gajecka-Antosiewicz- klawesyn

Śląska Orkiestra Kameralna, dyr. Robert Kabara

Adam Wesołowski - Silver concerto

na klawesyn, orkiestrę smyczkową
i dźwięki Zabytkowej Kopalni Srebra

 

Wykonawcy:

Aleksandra Gajecka-Antosiewicz- klawesyn

Śląska Orkiestra Kameralna

dyr. Robert Kabara

 

 

 

 

Mieczysław Wajnberg - VII Symfonia op. 81 na klawesyn i smyczki

Wykonawcy:

Aleksandra Gajecka-Antosiewicz- klawesyn, Śląska Orkiestra Kameralna

dyr. Robert Kabara

 

Płyta, wydana przez DUX na 100-lecie urodzin Mieczysława Wajnberga, została nominowana do jednej z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie muzyki klasycznej na świecie - International Classical Music Awards (ICMA)

 

http://www.sklep.filharmonia-slaska.eu/produkt-21-Mieczyslaw_Wajnberg-223-.html?fbclid=IwAR2lyopeBvWTBddrHnHrooGxaBEchJXJ_K6kVPmo0z3mHo6HL2VX88dscbc

 

Recenzja płyty:

https://www.crescendo-magazine.be/mieczyslaw-weinberg-flute-et-cordes-a-lunisson-de-lexpressivite/

Utwory klawesynowe Mariana Sawy,
ŚTM, 2011 

 

http://www.stm.art.pl/aleksandra-gajecka-antosiewicz

 

 

http://mariansawa.org/publikacje/cd/

 

 

 

"Siedem utworów, jakie przeznaczył Marian Sawa (...) brzmi pod palcami Aleksandry Gajeckiej-Antosiewicz barwnie, porywająco, świeżo, niczym wspaniale eksponowana  

k o l e k c j a  rarytasów muzycznych (...) Vox humana włączał Sawa z upodobaniem 

w każdym bodaj utworze, od religijnych po żartobliwie-świeckie; a my, za Aleksandrą Gajecką i dzięki jej artystycznej intuicji, ze wzruszeniem to przesłanie odczytujemy."

[Bożena Gieburowska, Marian Sawa-Utwory klawesynowe. Aleksandra Gajecka-Antosiewicz- klawesyn. Śląskie Towarzystwo Muzyczne [w:] Musica Sacra Nova 2011/2012]

"Monograficzna płyta Mariana Sawy przygotowana jest bezbłędnie pod względem techniczno- interpretacyjnym, tak, gdy chodzi o dotarcie do różnych oblicz stylistyki uprawianych przez Mariana Sawę, jak i własny, osobisty ton, który artystka nadaje muzyce dzisiejszej. Tym celniejsze to wskazanie Elżbiety Chojnackiej w wymiarze owego continuum, że właśnie swoistą spadkobierczynią jej dzieła staje się Aleksandra Gajecka- Antosiewicz. Otrzymujemy wydarzenie artystyczne, wydarzenie fonograficzne, nie tylko dlatego, ze twórczość Sawy została zebrana w całość, ale też z uwagi na wartość dzieł

i świadomych, pełnych ekspresji, przez filtr intelektualny, wykonań."

[Radio Katowice, Res Musica, red. Henryk Cierpioł, 20.07.2011]

 Antonio Vivaldi. Cztery pory roku,
ŚTM, 2007

Aleksandra Gajecka-Antosiewicz-harpsichord

 

 

 

 http://www.stm.art.pl/vivaldi-pory-roku

 

 

 

 

 

 

Zygmunt Krauze - Pour El (2008) Aleksandra Gajecka-Antosiewicz-klawesyn/ harpsichord,  poz.1.

 

http://www.zygmuntkrauze.com/en/dyskografia-2.html

 

http://www.amuz.lodz.pl/lifemotion/pl/akademia/wydawnictwa/plyty-cd/

 

Płyta doktorska, Akademia Muzyczna
im. G. i K. Bacewiczów w łodzi, 2014.

Wyk. Aleksandra Gajecka-Antosiewicz-klawesyn/harpsichord

Muzeum Muzycznie, DVD, ŚTM, 2014

Aleksandra Gajecka-Antosiewicz-harpsichord

 

https://www.youtube.com/watch?v=rsK5AZUEc7Q&list=PL0h1Uh5T9aPseYAUphVxwJLpVUIMA2cUB&index=8

 

 

 

Tomasz Kamieniak, Petit Voyage. Hommage á Elizabeth pour clavecin op. 68 (fragment)

Aleksandra Gajecka-Antosiewicz- klawesyn

 

https://www.youtube.com/watch?v=IPKU3KI6tmc\

 

 

Aleksandra Gajecka-Antosiewicz- "Asteryzmy" na klawesyn i taśmę (prawykonanie) Nagranie live, 14.07.2018 roku, Centrum Współczesnej Muzyki Klawesynowej im. Elżbiety Chojnackiej w Pałacu w Rybnej.